pondělí 27. ledna 2014

realitní poradna 02/2014


V poslední době se u některých inzerátů na internetu objevují videoprohlídky bytů či domů. Má to na prodej pozitivní vliv?

Z mého pohledu určitě ano, protože klient má možnost vidět faktický stav a okolí nemovitosti z tepla svého domova  a ušetří tak drahocenný čas zbytečným objížděním. Díky tomu přivedeme majiteli pouze vážné zájemce a vyhneme se tak častým prohlídkám, kdy klient zjistí až na místě, že se mu nelíbí dispozice, či okolí, kterou na fotografii neviděl. Samozřejmě je důležité, aby byt či dům byl upravený, uklizený, protože na videu jsou některé detaily vidět podstatně více, než na fotografiích.
Ze zkušenosti mohu říci, že při použití videoprohlídky bytu jsme schopni prodat byt na základě 3 nebo 4 osobních prohlídek poté, co klienti již viděli videoprohlídku. Pokud videoprohlídka není k dispozici, potřebujeme na prodej většinou 10 až 12 prohlídek. 

Je tedy jasné, že prodávajícím i kupujícím tato služba ušetří mnoho času a také případných zklamání, protože videoprohlídka ukáže daleko více, než obyčejné fotografie. Našim klientům tuto službu, kterou poskytujeme samozřejmě zdarma, mohu jen doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat